Blog even op laag pitje

Deze week blog ik, naar verwachting, zeer spaarzaam. De eerste dagen heb ik even aangenamer dingen te doen en te beleven, en vrijdag vertrek ik voor het weekend om actie te helpen voeren tegen de NAVO-verjaardagsfuif in Straatsburg. Ik hoop daarover na afloop snel een verslag online te zetten hier. Of het blog voorafgaande aan mijn vertrek helemaal stil komt te liggen, weet ik nog niet, er zijn onderwerpen genoeg die de aandacht vragen. Af en toe checken kan geen kwaad. Maar rekent u alstublieft eventjes nergens op, lieve lezeressen en lezers, ik kom terug…

One Response to Blog even op laag pitje

  1. Sieb schreef:

    ok, tot vrijdag!!!:))

Geef een reactie

