Andere kanten van rooieravotr

Dit weblog gaat een paar daagjes in de ruststand, de maker ervan heeft eventjes leukere dingen te doen, in het best denkbare gezelschap. Maandag ben ik weer bezig hier, denk ik zo.

Mensen kunnen de pauze ook benutten om eens kennis te maken met wat andere kanten van de rooieravotr dan alleen maar dat vervelende geschrijf over een wereld die maar niet wil deugen. Zo zing ik ook, en heel af en toe schrijf ik zelf een liedje. Op mijn andere weblog, http://peterstormzingt.wordpress.com  vind je meer daarover: aankondigingen en verslagen van optredens, een enkele songtekst van eigen hand. Ik schrijf heel af en toe ook gedichtjes, sommige daarvan vind je daar ook.

Een van mijn liedjes staat inmiddels ook op YouTube, net als vijf covers. Het eigen liedje heet Pert Time prison. Tekst vind je op het andere weblog, en hieronder staat het filmpje. Als het lukt…

5 Responses to Andere kanten van rooieravotr

  1. Sieb schreef:

    En zowaar het is gelukt!!!;))

  2. Sieb schreef:

    hmmm, die kant kende ik dan nog niet ;P

  3. Peerke schreef:

    En ook al een eigen kledinglijn?
    http://www.peterstorm.com/

  4. Peerke schreef:

    En juwelen. Een druk baasje die ravotr.
    http://www.peterstormjewelry.com/home.html

  5. Hans Lammers schreef:

    Mooi gezongen…lekker met een scherpe toon..
    gr.Hans

Geef een reactie

